Művészetemről:
Van mit adnom az embereknek - ezt érzem amikor egyedül ülök egy szobában, s ugyanezt, mielőtt színpadra lépek. Talán éppen ennek köszönhető az az indíttatás ami arra késztet, hogy időnként megnyilvánuljak egy-egy előadás vagy szólókoncert keretében, ahol az emberekhez kívánok szólni, minden emberhez személyesen.

A zeneszerzésről:
A zeneszerzés - mely bár ugyancsak a zenében gyökerezik, eszközeiben mégis nagyban különbözvén az előadó művészettől - számomra az önkifejezés sokkal árnyaltabb formáját nyújtja, amit talán a szerkezeti szabályokon túli, egyénre szabható korlátlan szabadság magyaráz. Számomra a komponálás - legyen az saját zenemű vagy átirat - erősen ihletfüggő. Honlapomon átirataim, hangszereléseim és népdalfeldolgozásaim hallhatóak.

A tanításról:
S hogy a tanításban mi a megunhatatlan? Az, hogy 1 darabot 20 növendéknek 20 féle megközelítésben lehet - s kell is - tanítani, így egy azon darabot ugyanúgy játszva két tanulótól nem lehet hallani, éppen a személyiségek különbözősége miatt. De nem kell ilyen messzire menni: senki nem fogja tudni apró színeiben ugyanúgy eljátszani megtanult darabját 2-szer egymás után.

E terület ezen 3 fő eleme nyújtja számomra munkámban az örök változatosságot, teret nyitva a zene iránti szeretetem állandósulására, érdeklődésem fokozására, így ez irányú fejlődésem további kibontakozására. A zenében van valami, ami szavakkal nem megfogalmazható, hiszen ha megfogalmazható lenne, pótolhatnák a szavak. S amint a gondolatok szavakba, majd mondatokba foglalt értelmét, úgy keresem én a zene és a hangokon túl található mélyebb, embert formáló megfejthetetlent.

Gondolatok:
Mi az oka, hogy semmitmondó egy-egy tökéletesre csiszolt produkció? S miért élhet át a hallgató katarzist egy-egy hibákkal tűzdelt előadás során? Bár a hiba attól még hiba, mégis helyesebb volna azt hibának tekinteni, ami az utóbbit nem nyújtja. Az, hogy kinek mennyire idealisztikus az előbbi gondolat az attól függ, ki hogyan viszonyul a következő kérdéshez: mi a zene küldetése?
Mi az tehát amivel több a kevesebb?
Talán egyszer egyik fizika tanárom közel jutott a válaszhoz, amikor a zsenialitást, s annak összetételét próbálta definiálni: 19 % tehetség, 80 % szorgalom és 1 % Isteni szikra.
Az az 1 %?!